List do Belle

Posted by PP on sobota, kwietnia 19, 2014
Belle,

Długo zbierałem się w sobie, aby napisać do Ciebie ten list… tak naprawdę, bardzo trudno jest wyrazić słowami uczucia, które towarzyszą mi od naszego pierwszego spotkania. Pamiętam, że po raz pierwszy ujrzałem Cię na zdjęciach zamieszczonych w internecie. Już wtedy pomyślałem, że ta tajemnicza nieznajoma musi być moja.

To co nas łączy to miłość od pierwszego wejrzenia – gorące uczucie, które nie pozwala mi zasnąć, a przed oczyma stawia mi Twoje cudowne kształty i ten niesamowicie piękny, nieco tajemniczy uśmiech.

Ubóstwiam Twoje bogate wnętrze i melodyjnie brzmiące imię. Kocham Twój włoski temperament, uwielbiam ten zachrypnięty i nieco niski jak na kobietę głos. Jesteś najwspanialszym dziełem sztuki, jakie kiedykolwiek wyszło spod ręki człowieka, a Leonardo DaVinci przy wtórze braw Michała Anioła, może tylko kłaniać się w pas Twojemu twórcy.

I chociaż dużo palisz i jeszcze więcej pijesz, a Twoje używki miesiąc w miesiąc kosztują mnie majątek, chociaż nigdy nie potrafię Ci odmówić i zawsze stawiasz na swoim, to uwielbiam Cię taką jaką jesteś i nie zamienił bym Cię na nic innego. 

Wszystko dlatego, że jesteś jedyna i niepowtarzalna. Najpiękniejsza na świecie. Jesteś Alfa Romeo.



Alfisti