Najbardziej Porsche

Posted by PP on sobota, stycznia 18, 2014
Mam zajebistego kumpla. Wołamy na niego Dżunior, bo młoda krew z niego jeszcze. Jak już wspomniałem, Dżunior to świetny gość. Niestety, ma on jedną poważną wadę – lekkie upośledzenie stylistyczne w dziedzinie motoryzacji. Dżunior bowiem na co dzień ekscytuje się japońskimi wózkami golfowymi o niezwykle porywającym wyglądzie jeżdżącego pudełka. Podniecają go bowiem jeździdełka marki Toyota, czy Honda.




Oznacza to, że Dżuniora kręcą kosiarki spalinowe o mocy zwykle nie przekraczającej czterech koni mechanicznych, co czyni go nie mniejszym ekscentrykiem niż John Galliano. 

Jakże bardzo pozytywnie zaskoczył mnie dziś Dżunior, wysyłając mi około godziny piętnastej smsa o treści: „Porsche 918 Spyder <3”. Niezależnie od tego, co miały oznaczać znak mniejszości oraz cyfra 3 na końcu wiadomości Dżuniora, okazało się, iż został on powalony urodą Porsche 918 Spyder’a. I nie dziwię mu się ani trochę, bowiem w tym aucie zakocha się nawet niewidomy. Będą z Ciebie jeszcze ludzie Dżuniorze!

Trzeci sezon G3arbox chceliśmy zacząć od wielkiego „C”. Dlatego też, po burzliwej naradzie postanowiliśmy, że pierwszym autem, które pokażemy Wam po przerwie będzie właśnie debiutująca w przyszłym roku odświeżona generacja Porsche 918. Dżunior utwierdził mnie w przekonaniu, że to dobry wybór. Wszakże nowa 918 to najpiękniejszy model ze Stuttgartu. Najbardziej szalone Porsche w historii. Najbardziej interesujące. Najbardziej  Porsche.


Więcej zdjęć nowego Spydera udostępniliśmy za pośrednictwem naszej platformy na Tumblr.

Alfisti

Categories: , ,