Nie jesteś prawdziwym Polakiem

Posted by PP on sobota, sierpnia 31, 2013
Prawdę mówiąc jestem za podwyższeniem wieku emerytalnego. Dodatkowo, uważam, że należy ograniczyć prawa pracownicze, jak również uprawienia związków zawodowych. Popieram także prywatyzację przedsiębiorstw państwowych oraz spółek Skarbu Państwa. Ponadto (o zgrozo!) nie słucham Radia Maryja, ani nie wierzę w zamach smoleński. Nie kibicuję także Agnieszce Radwańskiej i – szczerze mówiąc – nie interesuje mnie, czy odpadnie już w pierwszej rundzie kolejnego turnieju tenisowego, czy dopiero w ćwierćfinale.

To wszystko oznacza, że nie jestem prawdziwym Polakiem i w zasadzie należy mi się banicja. Paradoksalnie, niezwykle się cieszę, iż nie jestem prawdziwym Polakiem gdyż niebycie prawdziwym Polakiem utożsamia mnie z szarmanckim i jednocześnie nieco bezczelnym gentlemanem, kwintesencją piękna i elegancji. Utożsamia mnie z Audi A8.


Flagowy model Audi to prawdziwe dzieło sztuki, zarówno wizualnie, jak i technologicznie. Samochód ma znakomite właściwości jezdne, genialnie przyspiesza, a jego 8 – stopniowa automatyczna skrzynia biegów autorstwa ZF Friedrichshafen oraz napęd Quattro, dodatkowo potęgują doznania kierowcy, wywołując na jego twarzy mimowolny uśmiech psychicznie chorej osoby. Nie wspomniałem jeszcze o legendarnym już systemie nagłośnienia Bang & Olufsen, który swoim brzmieniem każdorazowo przenosi pasażerów Audi do sali koncertowej o wybitnej wręcz akustyce. Wprawdzie bilety trochę drogie, gdyż przyjemność z posiadania nagłośnienia BEO wynosi niemal czterdzieści tysięcy złotych, ale naprawdę warte swojej ceny.


Jaka zatem jest flagowa limuzyna Audi? To auto o wspaniałej, usportowionej stylistyce, genialnym silniku i niezwykle luksusowym wnętrzu. Jest jak garnitur od Toma Forda – świetnie skrojone i dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jest jak Harvey Specter – błyskotliwe, nieobliczalne, nieco bezczelne i zapatrzone w siebie. Jest jak Ardbeg Galileo – wykwintne i niepowtarzalne. Finalnie – nie jest prawdziwym Polakiem. To wszystko powoduje, że A8 jest idealne pod każdym względem.

Alfisti,

Poznań, 24 sierpnia 2013r.

Categories: , , ,