BMW odzyskuje duszę

Posted by PP on niedziela, października 27, 2013
BMW to wspaniały producent samochodów, który niewątpliwie zapisał kilka pięknych rozdziałów w historii motoryzacji. Niestety, od niemal dwunastu lat każdy kolejny model z Monachium wywołuje u mnie pewien niedosyt. W mojej ocenie, ostatnie BMW posiadające duszę, zjechało z taśm produkcyjnych BMW w 2002 r. Był to 15.000 egzemplarz modelu M Roadster. Od tego czasu stare, dobre BMW - z nieznanych mi powodów - nie mogło się pozbierać i stworzyć kolejnego, fenomenalnego auta. Do czasu. 


Przebłysk dawnego geniuszu zrodził się wraz z tegoroczną prezentacją modelu M4, o którym pisaliśmy na łamach naszego portalu. Kropkę nad i, konstruktorzy z Monachium postawili zaprezentowanym w tym roku modelem M5, czyli serią 5 dla prawdziwych mężczyzn. To auto naprawdę wygląda wspaniale. Jest agresywne, brutalne i surowe... i wiecie co? Mam ogromną nadzieję, że będzie mi dane się nim przejechać.


Więcej zdjęć fenomenalnego M5 udostępniliśmy na Tumblr.

Alfisti
Categories: , , ,